گام بلند گلخانه شرکت نیروی غرب در مسیر کشاورزی هوشمند

مدیرعامل شرکت نیروی غرب گفت: در گلخانه شرکت نیروی غرب، ارتباطات و فناوری اطلاعات را با کشاورزی در مسیر اقتصادی کردن کشاورزی تلفیق کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مریم حسینی در خصوص کم و کیف گلخانه شرکت نیروی غرب ابراز داشت: گلخانه شرکت نیروی غرب باسابقه ۳۰ ساله در حوزه آی سی تی و اتوماسیون صنعتی، تاکنون پروژه‌های ملی زیادی را به سرانجام رسانده است و پروژه IoT اینترنت اشیاء برای کشاورزی را از حدود شش سال قبل در گلخانه شرکت نیروی غرب تعریف شد و با همکاری شتاب‌دهنده تیک که جزو شتاب‌دهنده‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری کرمانشاه است، امیدواریم بتوانیم در حوزه کشاورزی هوشمند ورود خوبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: فاز مطالعاتی کشاورزی هوشمند پایان‌یافته و فاز صفر این شرکت در حوزه کشاورزی هوشمند به بهره‌برداری رسیده و نتایج آن در اقلیم‌های مختلف مزرعه و گلخانه در سطوح کوچک قابل‌قبول بوده است.

مدیرعامل شرکت نیروی غرب با تأکید بر اینکه این شرکت برای نخستین بار در کشور در حوزه کشاورزی هوشمند در مزرعه و گلخانه است، اظهار داشت: این گلخانه هوشمند در آینده قابلیت ساپورت صد‌ها گلخانه از نقاط مختلف استان و حتی سراسر کشور را دارد.

پذیرش